iheard

2013-05-23
00:41:33

TRILLEBAR
Fick ett ryck att dra till sentrum för att byta ett par byxor men vad händer. Inser att det är öppet till tio där och fastnar på kicks i nästan 2h. Så har spenderat hela kvällen där idag. Kom dock hem med ett nytt puder från Chanel och en penna från MAC. Kan säga att det var rätt duktigt med tanke på alla 20milj produkter jag testade. Har sedan  lagat massa matlådor och storstädat mitt och Filips rum. Nu ska jag gå och lägga mina stackars fötter som jag idag har total kramp i. Lite info förresten, blev totalt dumförklarad på jobbet igår när jag ser ut som ett frågetecken då en kund spörrar mig om vi har trillebar, jag fattar ingenting och bara "-öh är det en blomma?", varav Grete bryter ut i skratt och bara "-Amanda, nu har du bott i Norge i en månad, du måste väl lärt dig några ord", hon går sedan och visar vad det är.... En SKOTTKÄRRA! come on?! Det är ju inte ens det minsta likt, jaja blev retad för det resten av dagen. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: