iheard

2013-07-06
21:04:00

LÖRDAG
Bästa tjejer. Kom hem halv död efter jobbet, vem ringer då om inte Heidi. Så sticker in i duschen och slänger in en pizza. När jag kommer ut ringer Lina som jag inte sätt sen i våras. Visar sig att vi bor grannar så bjuder över henne med. Hinner slänga på mig lite smink och en klänning. Sedan kommer Heidi med en polare och har med sig ett halvt kilo keso till mig, inser då att det ryker från köket och min pizza är nästintill svart. Samtidigt skriker Lina från trottoaren så springer och öppnar till henne och förklarar lite snabbt att jag "lagar" pizza. Kmr upp och Lina ser incidenten. Efter noggrann överläggning säger hon "jaja, du bruker ju vara bra på att laga mat ibland". Blev en super kväll med massa vin, sedan förfest hos Christian och Calle och därefter en sen natt på Isch.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: