iheard

2013-11-07
09:24:00

MAKEUP STYLIST
Ingen av mina vänner har väl missat min gråtfärdiga och rödsprängdövärlden mot Makeupstylist. Efter massa slit, Borttappade penslar, misslyckade sotningar och storlipande samtal så kirrade jag dock utbildningen och är nu utbildad Makeupstylist. Bodde mina veckor i Göteborg hos världens bästa Manda där vi flötade till oss rejält, åt tre rätters varje dag, chokladpudding i sängen och dog i skratt varje kväll. Lärde även känna Justin, skönaste människan på jorden som nu sminkar för bodyshop. 
Bästa minnet från hela denna tiden måste dock vara när jag vaknar av att ngn ligger och andas super tungt och min arm är helt varm. Då har jag råkat somna med hela min arm över Mandas ansikte så hon typ inte får ngn luft. Höll på att dö 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: