iheard

2013-07-16
23:28:00

BÄSTA DAG
ÅÅhh denna dag! Halvt död och blind gick jag som vanligt in i diverse saker imorse innan jag fick upp ögonen. Drog sedan till jobbet och till min stora glädje så fick jag spendera dagen ute i trädgårdslandet med Tone! 
Så hela dagen har spenderats med sånger och kruklåtar. Fick även klämma lite på min snuttipluttsmultronpaj som sprang förbi ibland. 
När jag sedan skulle hem fick jag skjuts av bästa Nico till stationen men när jag sitter där och väntar så kommer Christian körandes så får skjuts hem till dörren och en dajmbulle. Underbara Christian!
Har sedan spenderat hela kvällen i soffliggandes ställning med Diana, reste oss än gång då jag lagade till en briepasta med basilika och vitlök och Diana fixade vin. Helt underbar dag!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: