iheard

2013-06-17
23:06:06

MAT OCH MATFÖRGIFTNING
Ursäkta en helt katastrofal uppdatering, Har haft en helt underbar helg med matförgiftning så har spenderat denna underbara helg mest i hukande ställning, hulkande, gråtandes liggandes på toaletten och på diverse golv. Hurra! Är dock äntligen tillbaka idag igen och har äntligen kunnat få i mig lite mat. Men får väl se det positiva i det hela. Slipper detoxen den här veckan när jag automiskt gått ner 5kg på tre dygn. 
Så det första riktigt riktiga målet blev grillat ikväll, så sjukt gott! Har även spenderat dagen i parken och på balkongen. Försökte få ut Anders i solen men efter mkt grymtande om att
-"Det var ju fan att det skulle vara sol nu när jag är ledig. Jag tänker ju ändå inte gå ut".
Så fick jag spendera dagen i solen själv. Dreglandes och sovandes på en filt. Wihoo.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: