iheard

2013-06-04
20:16:00

ANTAGEN!
AAAAAhhh!!!! Kan man bli gladare!? Har kommit in på utbildningen som kostrådgivare/hälsocoach i höst. SÅ sjukt jävla glad! Har på köpet av detta även varit på jobbinterjuv imorse där jag kommit vidare av över flera hundra sökande och är nu en av de sista fyra de väljer mellan. Fick även upp Filip tidigt imorse så drog och storhandlade och hade världens lyxfrukost med yoghurt, musli, nybakat bröd, ost och fårsalami. Super gott! Och påvägen hem så hamnade jag jämte en super skönt äldre dam på bussen som älskade min svenska för den påminde henne om emil i lönneberga och "jag är precis som han, en liten djävul". Haha. Underbar!

Kommentarer:
#1: Mamma

Är inte bilden från Australien? Tycker jag känner igen utsikten. Kramar

Svar: Helt rätt kära mor ;)
Amanda Edvardsson

2013-06-05 @ 10:22:19
#2: Ida

Va bra du är!! Grattis till båda:-) kram gumman ♡

Svar: Tack hjärtat :D
Amanda Edvardsson

2013-06-05 @ 10:40:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: