iheard

2013-03-02
01:04:00

YOU HAVE A DATE
Hahahah, jag döör!!! Jag vet man får inte säga sånt här och jag tänkte inte ens gå ut och erkänna detta. Men hallå?!! Blev medlem på en dejtingsida igår och mejlen jag fått idag! Jag döör! Fick precis världens längsta mejl Varsågod här har ni lite av min kvällshumor :
 
"Hämtar upp dig på bestämda platsen och vi åker ut till en härlig grön park.... Har förberett en fin picknickkorg med massa gott.... Först en härlig frukost och sedan blir det solande innan vi åker vidare.... Lägger oss ute på stranden som är helt öde vilket är helt underbart för då finns det tid för oss. Badar, solar och dricker gott om vartannat.... Jag för ut dig i vattnet och efter en stund så skvätter du ner hela mig och krige är igång.... Jag kommer nu attackerandes över dig och vi ramlar.... Skrattar och hostar vatten efter kallsuparna.... Jag för dig helt mot mig och kysser dig för första gången.... Skrattar till och sedan säger jag ta mig om du kan och nästa jakt är igång....:) kommer sedan upp o solar oss varma innan vi lämnar...
Vi har nu precis varit inne i matbutiken på vägen hem för att köpta allt för kvällen....fläskfilé , potatis sås och vin :)
Samt massa gott godis :)
Vi kommer nu precis in i din lgh och vad händer sen?"
 
Hahaha. nä jag kan inte sluta skratta, det här går inte och samtidigt känner jag mig fruktansvärt hemsk men herrejösses hur cheezy får man bli?! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: