iheard

2013-04-27
19:32:00

PRE BIRTHDAY
Pre birthday kväll, helt döda efter en hård vecka på jobbet. Blev en sju dagars vecka och nu väntar två veckor i rad med bara en dags ledigt. Men cash is king och sedan blir det några dagar ledigt. Skulle egentligen dragit ut men alla var helt slut, drog dock tack i det hela vid klockan elva och satte igång med paste med basilika och mozzarella och efter det så körde jag och Anders egna delicatobollar. Snacka magkramp sen. Just det jah har flyttat igen. Haha, har nog rekord nu i att flytta  mest på en vecka, tre ggr på en vecka. Men nu har jag lämnat Micke för att flytta tillbaka till Anders, Filip och Diana. 20kvm m blev lite väl tajt även om man bodde med den bästa. Och efter att blivit utelåst, slarvat bort hemnyckeln och sedan lyckas ta sönder toaletten och nästa total förstöra lägenheten så är jag tillbaka på bogstadsveien igen. Så hejdå Filippa K och Acne (som var mina grannar på Grönne) och nu hej  VIC och Bikbok. 

Kommentar:
#1: Lotta

Ok, du får nog uppdatera lite bättre höddedu! Jag hade ingen aning om att du flyttat en gång ens..

Svar: haha har jag missat det ? :P ska bli fick tillbaka min data nu så nu ska jag skriva mer :)
Amanda Edvardsson

2013-04-29 @ 07:18:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: