iheard

2013-04-18
23:56:00

JUSTIN BIEBER
Hahah, sjukaste kvällen ever! Började med mjukisar i soffar och slutade med JUSTIN BIEBER konsert!!!!!
Helt sjukt! Låg hemma i soffan och var allmänt sjukt trött när Diana kom hem. Båda var as trötta och halv döda meeen kom då på den briljanta idéen att det är sista kvällen Justin Bieber spelar i Oslo så lyckas efter övertalning och många vita lögner dra med Diana. Mysbyxor av, jeans på och conversen och sen stack vi. Målet var att köpa en kepa. 
Ska hoppa på bussen men lyckas få stryk av en gammal gubbe. Seriöst, skit sur gubbe som tyckte att jag stod i vägen så han verkligen tar i och puttar in mig så jag flyger in i Diana. Kanske inte världens bästa start men vi är ju belivers så skitsamma drar vidare...
Kommer fram, en station för långt så får gå jätte långt tillbaka, där inser vi att de har gallrat in hela området. Men genom mkt lögner och myttande så tar vi oss förbi tio vaktstationer, men när vi bara har en kvar får vi tvär stopp (kan då berätta att vi gått i cirklar i en evighet) så måste dra hela vägen tillbaka. Börjar då inse att vi aldrig kommer kunna ta oss in. Så vi skiter i det och börjar dra hem efter att ljugit oss förbi tre nya stationer. Så går till bussen, precis innan vi ska hoppa på så ser jag att det ligger ngt i sopptunnan. Så säger lite snyggt till Diana "-Ska vi inte försöka gå in igen", får tillbaka "Yeah, right, hur då?" visar min biljett, svaret blir då "men det är ju bara en", hintar då lite snyggt "men jag har en till där borta ;) ". Så vi springer tillbaka, jag drar igång en ny rövarhistoria att vi letar efter våran kompis som också jobbar där (just det jah, lapparna jag hittade var intyg på att vi jobbar på konserten) så vi kommer in!!!!!! Helt sjukt!!!! Drar och köper halsband och sen så inser Diana att vi nog lär kunna ta oss enda in, så hon sticker in men när jag ska sticka efter blir jag stoppad av en vakt, skiträdd! Men han bara tittar på mig och säger "due din lapp håller på att lådsna, sätt åt den så du inte tappar den". Haha!! Helt sjukt! Drar sedan på konserten vi + 22 000 ungar!!!! Helt galet! Sjukaste kvällen hittlils, nu är vi fan i ta mig BELIBERS!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: