iheard

2012-05-24
13:30:23

LIFE IN A CAMP
Klockan 15.00 anlände jag till mina grabs i Queensland. Solsken sken, Jimmi stod och viftade med en Sverige flagga och Daniel hade sin kära keps. Japp mina vänner så började resan med två killar och en tjej i en campervan (det lät för övrigt som en sjukt oroväckande filmtitel).
Eftersom grabbarna bara har en bil för två så placerade vi mig där bak under väskor, sovsäckar och jackor. Extremt bekvämt, or not men ajsing bajsing att klaga så sjukt skönt att träffa killarna igen och få lite värme.
Lunchen blev sjävklart donken och min kycklinggryta till kvällsmat. MUMMA!!!
Hur är det då att leva med två 92or i en camper... hmmm.. kan säga att första natten vaknades av panik av sand, ingen luft och att Daniel tagit över min sängplats och som den alfahane han är så vägrade han flytta sig så natten spenderades vid herrarnas fötter.
Men klaga nej nej, lite kärlek är aldrig fel. Särskilt inte den lillebrors kärlek jag fått till Jimmi, J-vla unge asså! Vet inte hur många gånger kommentarerna och nävarna haglat. haha. men kärlek är ledordet <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: