iheard

2012-12-28
14:40:44

RESPANIK
Pratade just med Bex som är påväg till Indien. Helt galet! Jag som är lika sämst som vanligt hade fattat det som att hon skulle vara borta högst en månad men det visade sig vara 3månader! Sjukt. Så har legat och halvskrikit med min hesa röst att hon måste köpa en maaza och limca så fort hon kommer ner. Och försökt lära henne hur man säger tack. Haha. Sjukt kul samtal. Kan inte förstå att det är snart två år sen jag var där nu senast. Känns så märkligt just nu att inte ha några resor planerade. Förra året vid den här tiden skulle jag snart åka till Australien och hade precis kommit hem från Malaysia och året innan dess skulle jag åka till Indien. Hmm dags att styra upp ngt med mina resekompisar. Nu blir det fika på Cecil med min underbara och fantastiska Lejla.
 
INDIEN
 
AUSTRALIEN
MALAYSIA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: