iheard

2012-12-18
12:54:00

DAGS FÖR MULNING
Inte konstigt att jag gått runt och varit en känslomässig sur bomb de senaste dagarna. Upptäckte nyss att jag glömt att ta mina p-piller nu i tre dagar. På riktigt. Hur kan man fortfarande glömma efter att hållt på med det i åtta år? Näpp nu blir det plugg-inför-tenta-fika på cecil med Frida och försöka få in alla frågorna i huvudet tills torsdag. Sedan kommer Kajja förbi och ikväll Ulla. Så tills dess ska min gnäll-sur-tjur och "jag-är-sååå-ful" humör försvinna. Så för att hjälpa detta på traven tänker jag göra ett träningsschema, gå och köpa nya hudprodukter, boka frisörtid, boka in pt, slå in julklappar och mula Frida. Tack och Hej!
P.s har fått ny familjemedlem i familjen, nämligen ett löpband! Så nu kommer jag inte gå utanför dörren mer förrän det är varmt. Invigde igår med en timmes intervaller och ikväll blir det en timmes pw.
puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: