iheard

2012-08-24
00:37:00

LIVET FRÅN DEN LJUSA SIDAN
Åååh jag känner mig så glad. Ikväll har det äntligen börjat bli bättre igen. Har just tagit ett beslut för hösten som jag både känner mig nöjd med och som känns bra i magen. Denna veckan har varit jätte tung. Att morfar gick bort har varit jätte jobbigt. All ork bara försvann har inte orkat prata eller umgås med någon knappt. Bara mamma och pappa. Ikväll fick jag dock en sån livskick glädje tillbaka igen. Kollade på "P.S I love you"  förutom att man blir sjukt deprimerad för att man inte har hittat den där underbara killen än (får väl åka till Irland jag med) så blev jag så sjukt glad. Kanske små började redan igår när jag satt och bölade till "the best wedding proposal ever" på datan eller när jag kolla på en interjuv med Schulman innan idag. Men huvudsaken är den att jag känner mig pepp och sugen på livet igen.
Nu har jag bestämt mig för att testa utbildningen jag kommit in på en vecka, trivs jag så fortsätter jag och gör jag det inte så slutar jag, jag tänker inte göra det svårare än så. Jag tänker åka till Italien antingen blir det en helg eller en månad. Och jag tänker må fantastiskt bra och verkligen uppskatta mina fantastiska vänner.
Pratade med min helt fantastiska Lejla innan. Den qvinnan gör mig alltid så fantastiskt inspirerad och glad. Som Lejla sa "ingen mår bra av att må dåligt" haha. Helt rätt min visa guru!
Så dags för att få smak av livet igen. Dags att boka biljetter till Michael i Sthlm, Filip och Anders i Oslo, till syrran i Malmö och en visit i stugan på Öland.
Jag har nog inte sagt det innan men tack för att ni följer min blogg alla ni som orkar lyssna på mitt babbel o jag hoppas ni gör det ni vill i era liv! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: