iheard

2013-03-10
23:52:49

TJEJHELG
Ursäkta röran här på bloggen. Hoppas att snart kunna byta tillbaka till min vanliga design igen. Har haft en super mysig helg med relax, shopping, träning och massa trevligt häng med Lejla. Hunnit med en mysig fika med bästa Ida och träffat bästa kompisarna från högstadiet som jag inte träffat på 9år! 
Underbara Lejla tvingade ut mig på kvinnodagen med informationen " jag hämtar dig om en halv timma, ta på dig ngt snyggt". Var bara att dra upp sig ur soffan och hänga med denna fantastiska kvinna till Sandsjöfors för en super mysig kväll under kristallkronorna. Lördagen spenderades i Jönköping, träffade bästa BECKA som äntligen kommit hem från Indien.! Hann med en lång lunch på Jensens och sedan blev det shopping på A6. Kvällen spenderades gråtandes i Lejlas soffa framför Melodifestivalen. Bara jag som är överkänslig när man ser ngn bli genuint glad?
Grät när Robin vann, när Loreen sjöng och när jag låg på golvet i sockerkoma och inte kunde ta mig upp.
Blev en sen kväll med italiensk plockmat och världens största marängswiss! Jag fick i uppdrag att göra chokladsåsen, my good! Lyckades förvandlade den till en trögflytande kola, men gott blev det!
Tack för en väldigt fin helg alla mina bästa tjejer!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: