iheard

2013-03-20
01:31:50

TATTOO
Två timmars skype med Ullis senare. Helt färdig av alla skratt, tårar, historier. Saknar den fina människa så. Är nu även helt sönderkladdad över min arm. Har funderat på att göra lite olika tatueringar av och till men har fastnat för än nu som jag tänker göra som minne för Joel, Sebbe, Morfar, Farmor, Kulas och Markus. En påminnelse om hur viktigt det är att leva. Att verkligen göra det fullt ut. Livet är så mkt mer. Håller nu på att bestämma vad den ska sitta, på armen, handleden, sidan av bröstet. Är mest inne på armen just nu direkt efter armvecket så att jag alltid ser den. Tatueringar överhuvudtaget tkr jag är sjukt snyggt bara det inte blir för pråligt. Här är några jag är sugna på just nu.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: