iheard

2013-03-19
23:04:00

LETS TAKE IT STEP BY STEP
 
Vissa dagar hade jag hellre varit utan. Hela den här veckan känns som en stor dvala. Efter festen och efterfesten med Emmy & det galna gänget i lördags så har jag inte åstadkommit ngt vettigt. Sov bort hela söndagen och både igår och idag är det enda vettiga jag presterat att komma till gymmet och det är tack vare Ogge och Haris.
Har dock haft en super mysig kväll idag hos syrran med te och bad. Så himla mysigt. Är så tacksam för att ha mina äldre syskon att vända mig till och sen alla super söta syskonbarn som mer är som småsyskon. Så nu denna kväll lovar jag att ta tag i mitt liv lite mer de kommande dagarna, så detta ska göras denna veckan:
  • Planera födelsedagfirande både med kompisar och familj
  • Boka in en resa
  • Gör en lite längre framtidsplan
  • Sy ett par linnebyxor eller klänning till mamma
  • 7dagar på gymmet
  • Beställa pulver och skit
  • Sortera och betala in alla räkningar och frakturor som just nu hamnat i en hög bland alla tyger
Utöver detta ska jag även boka in en Lejla kväll och helst så många fina kvällar med knäppa vänner som möjligt. Är så tacksam för mina underbara tjejkompisar just nu Ulla som jag saknar ihjäl mig efter som flyttat enda till London, Lejla min super duper ängel, Becka som äntligen kommit hem från Indien, Mandy my love of my life och Ida och Emmy. Vad vore jag utan er? <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: