iheard

2013-01-20
16:00:00

LUGN HELG
Har haft en lugn och mysig helg. Fredagen spenderades hos min underbara Lejla med tre rätters i Italiens tema. Verkligen super gott! Blev en lång kväll med massa diskussioner, framtidsmål och lite besök framåt småtimmarna. Igår tog jag sönder benen helt med över en timma på motionsbandet, har så sjukt ont idag att jag knappt kan gå. Mötte sedan upp Lejla senare på kvällen och tog en lång promenad i -15graders kyla. Så när jag kom hem sen så orkade jag inget annat än att lägga mig framför Dirty Dancing med tidningar och datan i högsta hugg. Somnade sedan med mobilen i handen inatt igen med instagram på. Japp dom dåliga vanorna har redan kommit. 
Idag ska jag verkligen försöka ta tag i att plugga lite nu. Ligger 3 kapitel efter i internationell marknadsföring och sen har jag lite att ta igen i budgeteringen. Lättare sagt än gjort. Dags att börja tagga och fixa för en ny skolvecka imorrn nu med.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: