iheard

2013-01-28
22:46:54

LETS GO CANADA!
Underbar helg. Fredagen började med tenta, blev sedan myslunch med syrran, mamma  o Hugo. Mötte sedan Fanny och Amanda som hängde med till H&M där Fanny blir helt lyrisk när hon inser att dela affären är full med bandykillar!! Helt hispig springer hon runt där inne och pekar på dom, smyger runt bakom dom o fnittrar och säger "Amanda prata med dom då, kan du inte bli ihop med ngn av dom, titta nu tittar han på dig". Inte ofta jag blir generad, men herregud. När vi sedan kommer ut så slutar inte Fanny babbla om hur snygga dom var och att hon ser dom framför sig om hon blundar. Kommer sedan på idéen att dom ska springa tillbaka o säga till killarna att jag är deras sexiga stora syster, så för att slippa denna total förudmjukelse så lovar jag på heder och samvete att gå ut på kvällen och fixa en bild med dom.
Lyckas övertala Ullis, så blir en mysig kväll på stan med först bowlingen och sedan hotellet. Känns riktigt jobbigt nu att Ulla flyttar till London om bara en vecka nu. Gonna miss my piggy. Iaf blir inga bandykillar för vi spenderar istället hela kvällen med att prata gamla minnen med gamla klasskompisar. 
Lördagen spenderades sedan i Eksjö med nya fransar hos Diana, sedan en kort shoppingrunda på stan med Manda. På kvällen blev det över till familjen Bergdalen på helt galen god mat och massa skratt. Tog sedan en snabbis förbi revyn och buggade loss med Jimmy i pausen. OCH tillslut tog jag mig till Emmy och Macke där vi firade bästa lilla Simon som fyllde 20år. När jag kom var det allsång och kräftkalas och sedan blev det hotellet. Och där var dock alla bandylag, Canada, USA, Ungern. (helt sjukt för övrigt att B bandy VM går i Vetlanda). 
Går förbi ett gäng som direkt frågor "Are you the girl from H&M?", haha trodde jag skulle dö. Visar sig att hela laget minns mig och mina "små syskon" från H&M och spenderar sedan resten av kvällen med dom. Sjukt roliga grabbar, och måste säga att de var väl värda sitt silver. Helt galen kväll och fick med mig en Canadamössa som souvenir. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: