iheard

2013-01-08
18:36:30

DETOX
Dag 1. Idag är det första dagen på min detox. Och måste säga trots att jag inte drack ngn näring förrän klockan fem så har det gått bra. Trodde jag skulle vara skitsur och super trött men är trots allt rätt pigg. Så idag går jag bara på vatten, tevatten utan te, färskpressad frukt och grönsaksjuice. Har precis laddat med ett glas nypressat med apelsin och citron och nu blir det gåbandet och Angelina Jolie.
Fick inspiration att sätta igång av Ullis, som kör det här en gång per år. Så nu är snart första dagen avklarad med bara flytande vätska och imorrn får jag äta frukt! Yeeh!

Kommentarer:
#1: Lotta

Shit, låter hårt!! Lycka till!!!

Svar: haha tack, håller på att avlida :P
Amanda Edvardsson

2013-01-08 @ 19:52:43
#2: Matilda

Hej Amanda! Låter intressant!
Vill du förklara hur hela detoxkuren går till? :)

Svar: självklart :) kör ett lång inlägg på söndag när jag är klar om hur det har gått, hur man gör och saker att tänka på :)
Amanda Edvardsson

2013-01-08 @ 22:12:45
#3: Lina

Ooh håller med matilda! Berätta gärna hur det funkar :)!

Svar: Jag slänger ut ett långinlägg på söndag när jag är klar om hur det gått och hur det fungerar :)
Amanda Edvardsson

2013-01-09 @ 15:07:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: