iheard

2013-01-15
22:30:00

DETOX
Dag 5. Varit sjukt dålig på att uppdatera. Men detoxen körs på men börjar bli galet jobbigt så klantade mig självklart på kvällen. Hade myskväll hemma hos Mini och Kenny där alla mina underbara vänner som vanligt sitter med öl, cola och massa massa chips. En timma höll, två timmar höll, tre timmar höll. Tog ett äpple, men sen sket det sig. Så japp cheatade med taco chips. Måste dock säga att det var värt allt. Måste varit det godaste jag ätit!
Har för övrigt gått ner 2kg på de här fem dagarna och det är rätt mkt för min vikt. Har även droppat en jeans storlek och då har jag ändå varit rätt schyst mot mig själv med detoxen. Macke och Lilldanne var förövrigt skönast ikväll som vid halv tolv kommer in till oss som ligger i sängen o tjejsnackar o säger vi drar nu. Emmy frågar lite förvirrat sin kära man om han ska dra hem redan. Macke svarar klockrent, -Nä vi drar till Tyskland nu och köper sprit. Haha dör av mina underbara vänner <3
Har i övrig blivit helt såld på bladspenat och auburgine, sjukt gott med lite olja, salt och peppar.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: