iheard

2013-01-15
22:45:00

DETOX
Dag 7, final day! Kan dock säga att jag brutit på så många regler nu att jag knappt tkr det är okej att kalla detox, snarare diet. Men enligt Anna Skipper så har jag klarat mig, inte gått ifrån hennes detox en hårsmån. Men enligt den detoxen jag skulle kört har jag fuckat mig helt. Har dock lärt mig mer om tarmens funktioner, vilken mat som gynnar det, vad man absolut ska undvika, vad som stoppar och hjälper matförbränningen. Så nu när jag är klar med detta så tänker jag köra på med ungefär samma mat men självklart lägga till fler mejeriprodukter och kött. Samt ta lite mer kolhydrater, min kropp suktar efter bröd, potatis, chips, bullar så jag håller på att avlida. Här har ni dock dagens mellanmål, egengjord guacamole. Mumma!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: