iheard

2013-01-24
21:56:00

DATE MED MIG
Påläggsprocent, ao, mo, to, fo, marginaler, räntor. Japp sådär nu är jag redo för imorrn. Har haft en tuff vecka men börjar bli bättre nu. Haft en hel underbar dag i min systersons klass där jag vikade idag, först när han kommer in så bara ställer han sig o glor "vad gör du här? måste du vara här?" Jiha vilken kul det här ska bli, tänkte jag då och dagen blev grym. Har förövrigt världens sötaste systerson som på bildlektionen ska göra en runsten och skriver på den "Amanda världens bästa moster. I love you. Du är coolast och bäst". Asså Hugo mitt charmtroll!
Har för övrigt spenderat kvällen med te, skolböcker och date med mig. Älskar det lojja med hela det programmet. Haha. Helt hemskt! Snacka om att vara en apa i en bur.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: