iheard

2013-02-22
23:26:45

YOU GOT MAIL
Hemma i kära Vetlanda. Helt färdig men ack så glad. Haft jätte fina dagar hos mina pojkar. Vaken hela nätterna och tramsat hela kvällarna ska bli så galet kul att bli kolle. Påvägen hem i bussen hamnade jag jämte en helt fantastisk man, 6barns pappan från Gbg. Satt och pratade konstant i fyra timmar. Så sjukt kul när man träffar ngn som också rest mkt och har lite samma intressen. Har aldrig varit med om att en bussresa gått så fort. I Gbg mötte jag sedan upp min kära älskade Manda och hennes kära sambo Johan. Blev en lång resa hem med donken och massa barnprat. Nu hemma och har ätit ihjäl mig på mammas mat och bröd. Kollade även in hur mkt post jag lyckats få medans jag varit borta. Helt sjukt. Två dagar! Hade i övrigt fått hem världens finaste mobilskal från photobox jag beställde förra veckan. Älskar dom. Nu har jag gjort ett för våren och ett för sommaren.

Kommentar:
#1: Lina

till vilken telefon är det där skalet :)?

Svar: det är till galaxy s2 men går att göra till alla mobiler. photobox.se :)
Amanda Edvardsson

2013-02-25 @ 11:34:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: