iheard

2013-02-10
11:37:00

UNDERBAR HELG
Haft en helt fantastiskt helg. Startade fredagen med träning med Ida, sedan en powerwalk och massa god mat hos Ogge på kvällen med Lejla och Stoffe. Massa vin, spel och skratt. En helt sjukt kul kväll. Lördagen började med shopping med mamma. Hittade lite nya toppar, sedan en pw och på kvällen kom min älskade Lejla över. Skulle blivit en tre rätters men huvudrätten blev färdig före förrätten så slutade med att vi åt allt samtidigt, lite halvkallt sådär. Följde samtidigt Melo, Plura och GQ. Vid tolv började vi få tråkigt så fick ett ryck, drog på klackarna ringde Anita och åkte till hotellet. Sjukt mkt folk och söta människor hemma. Helt underbar dag. Idag har min hals gått sönder, jag är halvt om halvt ihjäl förkyld men ser framemot en lika bra söndag. Så nu sitter jag med honungste och enchinagard och snart blir det en lugnare pw med  Danne och senare träffa lite söta hemvändare. Fantastisk söndag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: