iheard

2013-04-10
21:19:00

BÄSTA KLASSKOMPISAR
Hemma efter en lång dag och natt hos Lina. Haft så sjukt kul med alla klasskompisar, helt galet vad jag saknat dom. Först drog jag till Jonas och Alle, finns det några skönare? Och sen spenderade jag och Lina kommande timmar i sminkaffärer. Måste varit de jobbigaste kunderna någonsin, men nu har jag iaf en ny highlighter från MuS och en ny bus handske från St Tropez, hoppas verkligen den funkar, blir galen på att få sträck.
Som sagt natten spenderades sen hos Lina med fim, mat, nachorullar och "The Impossible" så sjukt bra film! Se den! Låg sedan uppe och snackade från varsitt hörn av rummet hela natten så är ett levande lik idag. Lyckades iaf dra oss upp till skolan där jag spenderade morgonen med att flamsa med Micke och pussa på Josie. Kan man ha det bättre? Har resten av dagen skickat sex skämt till Josie, Jonas och Lina. Måste ju förgylla deras skoldagar även när jag åker hem. Kommer sakna er så sjukt! Lyckades även åka som barn(?!) biljett på vägen till Nässjö, kom igen det är 18års gräns? Helt sjukt, känner mig nu som en högstadieelev igen. Suck.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: