iheard

2012-09-17
22:48:00

MC DANNE
Japp och här sitter jag igen med skolboken uppe i ansiktet. Glöm det jag sa att plugga är kul. Aaah blir galen! Matrisorganisaion liksom, åh vad enkelt, med dubbla budskap och tvärfunktionella ledningsgrupper där de ansällda går i en vertikal linje. Suck. Helt underbar kväll dock med Lejla. Efter övertalning fick hon med mig till gymmet. Hahah så sjukt kul! Blev sedan världens pepptalk i apoteksparken och tro inte att kvinnan hade med sig äpplen till oss efter träningen med. hahaha. ååh denna människa!
Älskar även hennes briljanta citat som kommer lite titt som tätt "Amanda, jag tror jag saknar en sena". Jahopp då vet alla vi som någonsin undrat vad det är för fel att det är sen sena som saknas. Puss & kram
För övrigt tkr jag att jag förtjänar cred för att jag står och gör matlådor kvällen innan nu varje dag. Igår fixade jag stuvade makaroner och idag chili con carne.
Just det bonde söker fru med. hahahah. asså jag dör! Cecilias killar är det värsta jag sätt att erbjuda av mansfolk, när man ser detta börjar man ju undra om gud hade en vettig plan när han gjorde adam. Men dock ändrade jag mig såfort mc danne dök upp i bild! Åhh denna man! Grrr!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: