iheard

2012-09-13
23:11:00

FÖRFRUSEN
Åååh underbara skoldag, skulle gått till fyra men slutade halv ett. Och måste säga galet vad kul lektion! Sälj är så galet kul, det mindre roliga är att vi blir filmade varje gång vi ska sälja något men vad man lär sig om sig själv.
Idag har jag insätt att:
  • jag blinkar ungefär 1000ggr per sekund
  • att jag säger "då tänkte jag..." en gång varanann minut
  • att när jag ska säga något jag är osäker på kollar jag ner och dubbleblinkar två ggr innan jag börjar prata
  • om jag ljuger om något eller är väldigt nervös så blinkar jag hela tiden och kan inte kolla folk i ögonen.
Sådär lite hemlig info om mig. Ikväll skulle jag och Danne skjutit pistol. Eller jag sa inte det till han, skulle blivit en överraskning typ "titta här en pistol, vad tror du jag ska göra nu" men det blev instället så tog hojjen ut i de småländska skogarna istället. Massa lamm, kossor, föl, hästar. Vilken underbar stad jag bor i! Aldrig sätt detta innan! Meen f*tta! vad kallt det var! Satt och hackade tänder hela vägen för att jag envisats med att ha converse, jeans och jacka. Trodde jag skulle dö så satt och sjöng "huvud axlar knä och tå" för att hålla värmen. Var inte så lyckat när jag körde "ögon öron kinden klappen på" på Danne men vi klarade oss.
Väl hemma nu så har jag fortfarande ingen känsel i varken fingrar, ben, händer, tår eller rumpa.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: