iheard

2012-09-24
00:22:00

EN NATT MED LEJLA
Vissa dagar så funkar ingenting. Allt blir fel. Allt känns fel. Idag har varit en så extremt jobbig dag. Efter gårdagen, för att jag inte vet vad jag vill med framtiden, det mesta har känts jobbigt och gråten har liksom legat och bränt där bak i halsen.
Då känner jag så extremt stor tacksamhet för mina vänner. För Lejla vars jag älskar våra långa kvällar med mat, persikopajer, argumentationer och skratt. Och kvällarna när skypen till slut dör ut med Filip och det alltid slutar med att han sitter och kollar någon serie hemma i sängen i Norge och jag sitter och bläddrar runt på bloggar.
Eller alla långa promenader med Danne. Där jag nio av tio fall är sen och jag alltid lyckas få oss att "råka" ta en promenad förbi alla skyltfönster. Och vi bara pratar och pratar.
Är så sjukt tacksam för så självklara vänner som alltid bara finns där. Ur och skur, dag som natt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: