iheard

2012-10-21
18:35:00

E - böcker?
En tanke som slår mig när man sitter med hundra häften, massa kopierade sidor och skolböcker. Varför har man inte allt skolmaterial via datan? Vi är ju ändå helt beroende av att använda datorer på lektionerna så varför inte dra ner på pappersförbrukningen o ha böckerna online också? Att man via en sida köpte boken för att få ladda ner den till sin data? Sedan skulle man kunna göra överstrykningar via datan och sedan klippa ihop alla överstrykningar i slutet för att få fram det viktigaste? Vore inte det sjukt smidigt. Finns det redan ett sånt programm eller en sådan tjänst så tipsa mig. Annars kanske det får bli ett projekt att fixa det i framtiden.
Har för övrigt spenderat halva dagen framför mitt pussel som faktiskt nu börjar gå lite framåt, sedan börjat titta lite i boken för nästa tenta på fredag, sytt upp två par jeans till pappa, sagt hejdå till Filip och kollat 4avsnitt GossipGirl. Tycker ändå det är rätt effektivt för en bakissöndag. Jätte trevlig kväll för övrigt hos Sara och Oscar. Är dock helt slut idag trots att jag lämnade festen tidigast.. om man nu kallar tre tidigt. Nu mat, sen spinning och sen kolla massa repriser av Pluras kök som för övrigt är det mysigaste programmet som någonsin gjorts. Och om han var några år yngre hade jag gift mig med honom. Tänk en kille som är en blandning av Plura-Dolph Lundgren-"Kamel--bonden" så har ni min drömman.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: