iheard

2012-11-27
22:59:00

MIGRÄN OCH HOCKEY
Varit vaken halva natten av min kära vän migränen. Så idag har jag gått runt som en zombie. Plus en rolig förkylning på det. Tror seriöst jag har vitaminbrist eller ngt. Så får nog köra igång med en ny vitamunkur igen.
Dagen har spenderats med dannes pussel, hart of dixie, kingking från 1939(!) och sedan bordshockey tunering. Måste säga att Kingkong från 1939 var helt underbar. Eftersom jag råkat hyra fel så hade jag inget annat val än att kolla på den och gud vad rolig. Helt fantastisk! Det bästa måste vara kingkongs leende, helt oslagbart och alla effekterna. Haha. Kan för övrigt också berätta att jag efter 5år fortfarande är oslagbar i bordshockey. Insåg att mitt är sönder hemma så nu ska jag invistera i ett nytt för många roliga och svettiga kvällar i jul. Och brossan jag utmanar dig!
Min mamma gör dag världens godaste bullar så nu tänker jag bli en jul tjockis :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: