iheard

2012-11-10
00:18:00

ITALIANO A LA FIFI
Åååh! Har haft min fantastiska Ulla över här ikväll. Först tvingade hon mig igenom ett spinning intervall pass o sedan tvingade hon mig att laga mat... eller kanski inte riktigt. men det första stämde iaf. Så efter mördarpasset på friskis och en intensiv shoppingdag med mamma på stan så ställde jag mig och gjorde en pasta bolognese med tomatsås och parmesan och hemmagjort vitlöksbröd. Pappa som den kung han är fixade vin och disken. Sedan blev det x-factor och galet vad skönt att jem klarade sig!! wiiee! men kom igen Malcom X i shorts? Där tappade han min röst. Sedan blev det "Gliiiissen" och hemmagjord chokladpannacotta med hallon och grädde. Mumma. Har precis följt min dam hem nu och skrämt upp henne med historier om polacker som sover i gröna skjul. Dags för Amanda time som består av Sofis mode, clementiner, sex and the city och gossip girl. wiie!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: