iheard

2012-05-19
16:29:39

THE MASTERPLAN

Nu min sista tid här har jag bestämt mig för att göra det bästa av!

·         sova till ett och kolla massa film

·         krossa mitt huvud med inredningstidningar och bloggar

·         måla upp 1000 till nya affärsideer och framtidsplaner

·         göra suveräna oumbärligt suveräna planer med V.

·         över leka med mina pojkar i Surfers

·         studera puppetry of the penis med förstoringsglas

·         äta donuts på south yarra

·         laga massa mat

·         pussa sönder Tilda och Hugo

·         dansa loss i min studio

·         vela ännu mer på min nya hårfärg

·         försöka komma ut och springa min "långa" runda på 2km (jag är fortfarande lika stolt!)

·         stirra mig blind på alla underbara skor! åååååhh mitt hjärta dör varje gång!

·         äta Tobys och Evas godaste färdig wok!

·         äta Australiens dyraste korv!

·         dricka shots genom sprutor

·         spendera alldeles för mycket tid för att tänka på framtiden.

och må allmänt jävla bra och bara vila så jag är redo för en fantastisk sommar hemma!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: