iheard

2012-05-26
08:45:46

SJUK
Göra det mesta av varje dag. Hipp hurra för den lögnen säger jag! Efter att jag flugit hem från killarna i världens hemskaste orkan, blixtrade på båda sider om planet och allt bara skakade. Åkte sedan fel tåglinje så det tog 2h att komma hem så kände jag ja ja sämre kan det inte bli. men jovisst vaknade igår med världens förkylning och utan smak eller lukt. Tänkte att jag måste fixa det här lite fort. Så tar en hel sked med Extra hot chilli och trycker i munnen. Varav jag får andnöd och tror jag ska avliva. Testa aldrig det!
Idag var planen att jag skulle dragit på 80tals skridskodisco men aj aj jag tror jag får känna mig rätt bra besegrad med feber och hösnuva. Så min lördagskväll kommer spenderas framför eurovision med nässpray och alvedon.
Hipp hurra för att fånga dagen! Tänker dock göra det mesta av min hemmasittarkväll och städa rummet, läsa massa tidningar, färga ögonfransarna och göra inspirationskollage. För övrigt ösregnar det här. Lika mkt regn som det kommer på en månad i Melbourne ska nu komma på två dagar. Så översvämningar är att räkna med <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: