iheard

2012-05-06
14:35:29

HELG
Hoho. nu var det ett tag sen jag skrev. hmmm.. mitt liv är inte så intressant för tillfället. går mest runt och velar över hur jag ska spendera de kommande månaderna i mitt liv, norge, sverige, utomlands....
Så vad som hänt på sistonde??? jag är extremt mycket ledig nu. jobbar nästan ingenting efter att eva blev klar med sin utbildning så kollar extremt mycket gossip girl och film. såg precis "Remember the titans" efter daniels inflytande, galet bra film. så tänker lite filosofiskt att jag tränar min engelska genom att se flera hundra filmer nu varje dag. haha. försöker även knata mig igenom alla Tildas böcker, men tro mig det är inte för att min engelska suger jag inte kommer igenom dom utan snarare handlingen, eller bristen på den.... det är en hund som rullar en boll, en fe som ska på bröllop, en ballerina som har dansuppvisning. Har dock hittat min absoluta favoritbarnbok av alla... FANCY NANCY! Helt underbar barnbok som handlar om en liten överpimpad liten tjej med hundra klänningar och massa smycken som lär barnen "fancy" ord. haha. Helt fantastisk! Den kanske köps med hem och får stå i bokhyllan jämte penisboken.
Om fortfarande folk inte tror på mig att jag var på en snoppshow tänkte jag de kommande dagarna lägga ut diverse bilder från showen som alla grabbar kan inspireras av. Kanske ditt nya party trick ? ;)
Jo nu till helgen nu igen.! Fredags kvällen spenderades med min money man och sugar daddy daniel. haha. eftersom jag är pank och daniel stenrik (eller inte, jimmy ledsen att säga det men det är eran resekassa som ryker nu) så bjöd daniel med mig på middag på en deluxe resturang.
Väggarna och golvet var av guld, servitriserna från gossip girl och maten serverades på inoljade manbröst.... Kanske lite överdrivet but pretty much the same. Iaf jag får för mig att woho nu ska jag äta konstiga saker.. så väljer att testa kängru men vill ha ett säkert kort till först så beställer in beef bla bla bla..... orkar liksom inte läsa mer vad det står eftersom det börjar med beef så tänker jag att det här blir skit bra.
Får in det och vad är det inte??? MUSSLOR!!!!! Mina kära syskon, speciellt min kära bror har dyrt fått erfara vad jag just tycker om denna kära varelse. Okej det var om tur var inte vagina musslor den här gången med pilgrim är fasen inte långt ifrån och vad är inte köttet om rått???? Halvt spyr men eftersom Daniel så snälllt krossar hans och Jimmys budget så måste jag ju vara tacksam och äta så trycker i mig en mussla och lite malet blodigt hästrumpa i munnen. Tror jag dör!!!! wwwwhhäääÄ!!! never again!
Haha, aja ska inte ge mkt mer beskrivning. men men KÄNGURU mumma!!!!! åh vad underbart!!! smakade precis som vanligt kött men gud så gott :D
i övrigt har jag varit barnvakt till tilda och hugo och denna dag har mest spenderats i soffan. Tjoop o hej!
Förresten var på interjuv för ett filmbolag i lördags med. haha. inget jobb dock men sjukt kul :) tjopp o hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: