iheard

2012-05-19
16:10:11

GIRLS NIGHTS

woho!!! Blev en riktig tjejhelg det här! Kan man ha det bättre?? Fredag blev det film at Vendelas place med Louise och Jake. Såg facebook filmen och fettade loss med cider, chips och negerbollar som vår kära husmor Louise fixat.

När folket sedan dragit fick jag och min bestbuddie V för oss att låna grabbarnas brädor och köra stan. Gick la lite sådär. haha. Asså jag är verkligen sämst på skateboard men lyckades till slut stå på den. Haha. Däckade sedan i Vendelas säng kl.3 efter ett besök i Flinders fotoautomat. Vaknade fem i ett av panik när Anders väckte oss. Jag hade en tid som manikyr och pedikyr modell klockan 1!!!! Blev att hoppa i jeansen och springa!!! PANIK!!! Var så sjukt ofokuserad när jag kom ut på gatan att jag var tvungen att kolla karta säkert 100ggr. Hittade till slut fram till huset och hamnade i min stol framför Jia. Tre timmar senare var min franska manikyr klar och mina tånaglar röda. Inte helt nöjd men va sjutton, gratis är gott.

Kom hem vid klockan fem och hade fortfarande bara ätit en mars och inte hunnit gå på toa en. Blev en snabbdusch, flingtallrik och skype med mamma. Sen satte jag igång med middag till mig och Emma. Blev kyckling med egengjord klyftpotatis, svampsås och wokade grönsaker med sangrias. Sjukt gott.

Helt underbar kväll med Emma. Nu börjar jag ångra att jag ska hem för första gången. Haha. Men jag vet att när jag ser er väderprognos igen så kommer jag inte tveka. 25grader och sol nästa vecka, ta mig hem! haha. MEN som sagt helt galet mysig kväll med "once upon a time", chips, choklad, vin, internet och massa tjejtalk, åååhh! och planering till kommande helg!!! aaaahhh!!!! åååh vad jag längtar. studio 54 here we come! <3

Lite sjukt att varit hårmodell, manikyr och pedikyr modell på en vecka men jag klagar inte. Fantastico! För övrigt är jag helt sockerkickad nu av att tryckt i mig en chokladkaka, en chipspåse och en liter läsk. men vet ni! åt skogen med 4 extra kilo, vi gör dom till åtta! För hur kul är det att räkna kalorier och vara smal när man kan äta massa gott och ha lite extra handtag :D !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: