iheard

2012-03-19
09:43:53

WEEKEND
såååå då var det dags att skriva en sammanfattning om helgen. Går dagen spenderas med mina fantastiska killar som ni kunde se på alla bilderna. En för övrigt rätt bakfull Michael och en två dagars bakfull Daniel. Vet inte vad detta är. När blev alla pojkar så svaga på att dricka?
Söndagen spenderades på stranden, southland (där jag kanske ska fått ett jobb!!!!!!), Williams town, i Michaels bil som luktar äggmök, och på världens största sexshop. Galet bra dag med grabbarna.
Lördag hängde jag och Michael på gymmet och på stranden. Fick finbesök av Vendela och Peter, mycket ex snack som vanligt. bla bla bla. Asså hur kommer det sig att verkligen alla man möter precis har blivit dumpad eller gjort slut? På kvällen var jag barnvakt till mina gullungar. Så som traditionen hålls blev det pyjamasparty med cupcakes och sen tittade Daniel förbi innan vi åkte till stan. Jag, Louise och Vendela hade gjort världens planering. Men vad händer?? Louise ligger hemma och sover och Vendela möter diverse folk att stå och röka med. Så kvällen slutar med att vi sitter på kajen och dricker vin, käkar crepes, innan tåget går hem redan kl.1.. aj aj brudar!
Fredag! Fest hos mange! Nej då fest hos Emelie och Frida innan dom drar till Tazmaniesernas land. Sjukt kul hur olika uppfattning de har... Emelie springer runt i halv panik med kommentar som "det är så mkt folk! ngn kastade glas på dörren", Frida har en annan panik "det är för lite folk, det är inte ens hundra människor här". Tjejer ni är otroliga. Så medans Emelie har panik över att det faktiskt är säkert 80pers i deras hus så lånar Frida mobiler för att dra dit mer folk :P Kvällen var för övrigt helt okej, massa svenskar, massa bål och många speciella jobberbjudanden.
Så nu säger vi tack och hej till det gångna och välkommen till en ny hälsovecka :D
Denna veckan gäller träning, sova ordentligt, ingen sitta och chilla öl i St Kilda och sluta äta donuts varje dag.
Kan säga att hittils har jag nästan lyckats. Ingen träning dock, men är man igentäppt som en gammal isbjörn är det ingen idee. tjo Hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: