iheard

2012-03-05
03:44:34

LÅNGA DAGAR
När dagarna bajsar sig och allt verkligen går skit då är jag så glad för Daniel och Michael. Igår var verkligen dagen helt upp och ner. Skulle åkt och tränat med Michael men var helt färdig så vi drog till stranden och satt och snacka. Kan bara säga att jag är så sjukt glad att hittat så goa människor så fort.
Sedan på kvällen drog jag in till South Yarra och fikade med Nick och på tåget hem mötte jag Math som också bor här i Morrabbin, så sjukt skönt att ha folk att snacka med.
Idag fick jag och Michael för övrigt för oss att vi skulle upp o träna vid 07.00. Japp det fick ju sådär. Michael försov sig och jag håller på att dö efter den första övningen. But we made it! (frågan är bara hur tränade vi blev av det). Idag har det blivit promenad med ungarna till lekparken där de badat i sand, bytte just Hugos blöja och det forsade ut sant.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: