iheard

2012-03-21
13:29:00

SJUK
Jahopp så går man och blir sjuk. Dagen har spenderats framför tvn med Michaels filt. Åkte och lämnade barnen halv nio och sedan gick jag och la mig vid nio igen och sov till tre. Helt galet! Förstår inte hur jag kan vara så trött. Har sedan gått runt i ngn dvala med lite feber som kommit och gott.
För att göra mig själv frisk igen så stekte jag pannkakor, åt lasange, Detta hjälpte sådär så jag tänkte skitsamma jag är ju inte sjukare när jag är själv än när jag umgås med någon, så jag åkte in till stan och träffade Daniel. Hittade en jätte mysig gränd vid Elizabeth St med massa små caféer där det blev varmschoklad och en mega delyxe citronmarängtårta.
Sedan kom Michael in och hämtade mig på Flinders och eftersom jag fortfarande var sjuk (inser att jag är konstant hungrig när jag är sjuk) så drog vi till Hungry Jacks (burger king) och tog en dubbel bacon cheese burger. MMwwaah! så imorrn tänker jag vara frisk igen!
Har för övrigt blivit tipsad om hemsidan Aupairads.com en plats där familjer och au pairer kan träffas.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: