iheard

2012-03-27
03:55:49

SEX IN THE CITY

glöm det där jag sa om sol.. Hade laddat rejält i morse, var fint väder redan när jag vaknade så drog på solkräm o bikini av bara farten. Så när jag lämnat ungarna så slängde jag mig ut i solstolen men vad händer?!??! Jo moln!!!! Över hela förbaskade himlen. Prognosen den här veckan var 25+ varje dag och sol. så nu har jag gett upp efter en timme huttrande i skuggan, så ligger i sängen och tänkte spendera en timme framför sex and the city.

För övrigt så är jag helt galen på att skaffa jobb. haha. ringer och tackar nej hela tiden. men idag om en och en halv timma har jag en ny jobbinterjuv på att cafe här i Moorabin, skulle vara galet skönt att ha det så nära! Så jag håller tummarna för att det ska gå bra! Har för övrigt blivit svenska lärare till en fortfarande okänd mr.J ?? hmmm undrar hur detta ska gå. ska dock bli sjukt kul att lära ut svenska till en aussie.

Som mina alla andra dagar så har jag spenderat dom senaste med Michael och Daniel. Både på gym, cafe, resturanger och i mitt lilla hak. Galet trevligt. Spenderade för övrigt min lördagsnatt på en biltvätt med Michael, hatar alla sjuka infall ibland. Särskilt när det slutar med att Michael vägrar inse att jag faktiskt är trött kl.3 på natten och vägrar köra hem mig.

Annars är det rätt lugnt. Massa planer, väger mellan Oslo, Aussie, plugga, har inte den blekaste. Så totalt förvirrad! Nej nu är det dags för lite sex innan det blir för sent. puss!

bilder är helt utan någon förfrågan tagna utav Michael eftersom jag alltid glömmer min kamera :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: