iheard

2012-03-24
10:51:52

PRESENTER
Lilla plutten fyller ett år i morgon så blev lite snabb presenthandling på morgon i Southland. Tanken var att vi skulle gymmet med, men jag hade självklart glömt mitt gymkort hemma så jag tog affärerna istället... inte mig emot :P så blev en present till Hugo (den blå påsen) och presenter till mig :). Hittade en helt underbar indredningsaffär, Typo. Hade massa coola saker och 30% i hela butiken så helt underbart! Hade kunnat köpa allt men höll mig i tyglarna, så det blev ett par nya vita hörlurar och en pennvessare jag tänkt använda till mina läpp pennor.
Tog en bild på Gustav med, som som vanligt alltid ska försöka vara så mycket i vägen han bara kan när jag fortar. Genom att antingen lägga sig på sakerna eller på mig.
Kommentar av Tilda "Dad, why is Gustav looking so sad?"
-"Its just his face". Japp ärligheten varar längst.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: