iheard

2012-06-07
20:37:00

SWEDEN NEXT
Sitter på flygplanet nu påväg till Köpenhamn. Har hamnat jämte en jätte trevlig dam från .... Så den här resan hoppas jag går fort. Har dock börjat inse att jag börjat bli panikkissnödig! Vilket är det sämsta man kan bli på en flygresa när man sitter närmast fönstret och till råga på allt så har damen jämte mig jätte ryggbesvär så nu ska jag försöka hålla mig två timmar. suck. Förra flyget var ännu värre. Vi flög i 13,5h och tjejen bredvid mig sov hela resan, hon åt ingenting och gick aldrig upp så där fick man knipa! haha.
Två timmar kvar nu. Känns så sjukt skönt att komma hem. Bara tanken på att det är sommar hemma känns helt sjuk och att jag snart är hemma i Vetlanda hos alla :D Kan inte beskriva hur glad jag är. Självklart saknar jag Aussie med. Sved rejält att säga hej då till Vendela i förrgår och likaså när jag sa hej då till Tilda. Helt galet att Australien är så sjukt långt borta. Iaf jag är jätte glad, helt mega super trött, har mega huvudvärk och sitter och små lipar men vad gör det? Lycklig är jag iaf <3

Kommentar:
#1: robin

jag satt med en unge som sparkade och skrek i 13 h när jag åkte hem. lite tragiskt är det att vara hemma på vinterlov och inse att det är kallare i sverige på sommaren än det är i AU på vintern :P

Men jag håller med, det e sjukt skönt att vara hemma!

Om du vill åka tillbaka och säga hej så har du alltid sovplats i Perth

Svar: Hej! haha fy vad illa! det kanske jag gör då :D skulle vara sjukt kul :)
Amanda Edvardsson

2012-06-24 @ 13:43:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: