iheard

2012-06-27
12:39:33

BUSSHETER

Sitter på bussen på g till Oslo. Precis åkt förbi landvetter. Sjukt kul hur mycket man överhör. Framför mig sitter en bastant tjej med sönderblonderat hår och illrosa ögonskugga och klagar på hur fan mörka människor ser ut. Just nu kan hon inte förstå hur man kan se skillnad på dom i deras pass eller hur fan de kan sminka sig.

Jämte mig hade jag innan en man i 40+ åldern som hela vägen till Borås satt och ringde i sin mobil till sina "grabbar" och diskuterade deras flammor och vilket jävla ös det var i dom själva och hur jävla hårt de kunde gå ut. Haha. Så sjukt kul.

Snart framme i Göteborg där jag ska möta upp Daniel och sen blir det 4h till Oslo. Laddar med mörkchoklad, baguette, Loka, Sthlm rose och mammas hemgjorda muslimix.

....

Har nu återsätt fina Daniel och hämtat Michaels kavaj. Så nu är det fyra timmar kvar! Iiiih! :D Har precis insätt hur internet fungerar och sätt gina-antricot. Har även ramlat runt på toaletten. Woho! Snart återser jag mina fina killar <3

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: