iheard

2012-02-12
09:22:00

Morgonpromenad
Vaknade klockan 06.13 helt klar vaken. Blev frukost och sen gick jag en runda till en klippa. Super fint, dock skit rädd för ormar efter förra kvällens varningar. Så går på hel spänn hela vägen, vågar inte ens ha ipoden på. Då plötsligt brakar det till bakom mig, jag flyger upp! Och vad kommer fram, en kängru!!!! Helt chockade står vi och tittar på varann i några minuter. Har ingen aning om dom är farliga så vågar inte röra mig. Till slut så gör jag en liten snabb rörelse åt höger och då vänder han sig om och hoppar vidare (och gud vad fjantigt dom hoppar, donk donk). Blev en massa bilder från promenaden. Så galet fint!

Kommentarer:
#1: Anna

Vilket fint sommarhus! Har dom en boxer, dom är ju underbara! Vilka söta barn, ditt rum ser ju också jättefint ut, dubbelsäng, vilken lyx! Kan väl inte bli bättre!? Ha det gott! Kram

2012-02-13 @ 12:14:23
#2: Lotta

Haha, så himla häftigt!!!!! Skönt att du verkar trivas och har det bra!!! Kramar

2012-02-14 @ 11:03:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: