iheard

2012-02-29
03:05:26

CYKELRÖV JA TACK
Efter att inflytelsefulla skåningen Katti (förstod för övrigt inget hon sa när hon ringde) tyckte vi skulle åka till Southland idag, ett stort shoppingcenter så blev jag tvungen att dissa min annars planerade ligga-i-sängen-och-titta-på-glee-dag och eftersom jag nu utgett mig för att bli en träningsmänniska och för övrigt mitt gym ligger i samma byggnad (hur smart drag var det av mig?!) såååå får jag för mig att cykla dit.
Sagt och gjort drar ut Tobys dammiga cykel ur garaget, på med hjälmen, kollar vägbeskrivning på google, efter Tobys förslag att inte ta motorvägen väljer jag småvägarna. Mp3n i högsta hugg med min "cykel-karta" i handen beger jag mig..... Allt går bra tills jag börjar läsa på skyltarna....
FAan inget stämmer! Får fråga, fråga och fråga. Hittar till slut fram, men hallå cykelparkering finns deT??? Nej låser cykeln vid ett elskåp och får bära hjälmen i handen. Luktar som en gris och ser ut som en slickad katt eftersom solén valde att börja skina när jag yrade runt i en timma. Går in på toan kollar i spegeln. JAG ÄR SVART!!!!
Hjämen har färgat av sig! Håret och min panna är svart! HALLELUJHA!
Efter mkt vatten och svordomar går jag in i första afffären varav buktiksbiträdet ropar "wow, you look lika a model", tack tack svarar jag lite skeptiskt.
Möter sedan goa glada Katti. Blir lite shopping, bread rolls with cheese and bacon innan jag drar hem. Drar även förbi jobbet och pratar lite med dom som jobbar för att berätta att imorrn kanske jag börjar träna...
Hem går det bättre. Tar motorvägen. Hemma på tjugo min.. Har totalt cyklat en mil ser jag nu. Tack och Adjö nu ska jag sova tills jag hämtar barnen.
SHORTS LA SENZA/SKIN PERFECTOR PRICELINE PHARMACY/WHITE GLO PRICELINE PHARMACY/BODY GLOW SPORTLIFE/SVARTA SHORTS TIGHTROPE

Kommentar:
#1: Anonym

Haha Amanda du är för skön du!

2012-02-29 @ 12:30:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: