iheard

2012-08-04
08:00:54

TURK PÅ TÅG
Glömde förresten berätta om min tågresa till Sthlm. Haha. Hamnade jämte ngn turk typ 35-40års åldern och mittemot oss sitter två typiska kaffetanter, som hela tiden småpratar med oss och dricker kaffe ur medhavd termos. Som sagt inser att tågresan ska bli lång så sätter på "breaking dawn (twilight)". 
Snart börjar sexscenerna och då inser jag att min kära alban (ja jag vet inte vilket land han var ifrån såcahnsar lite) också intresserat följer min film. Att se sexscener i filmer är inget jag ens klarar av med mina föräldrar så pausar filmen lite diskret och börjar pilla med mobilen. Trycker sedan på den igen för att liksom markera att han kanske borde ägna sig åt ngt annat men han fortsätter halvhänga över mitt säte och titta. Whatever tänker jag och fortsätter titta. Efter några timmar in i filmen knackar han plötsligt till mig
"-varför hon dricka blod?", jag tittar upp helt förvånat.
"-Hon har en vampyr bebis i magen", han ser förvånad ut, sen överlycklig.
"-Aaaaah, jag inte fatta, visste han var vampyr men inte bebis", då kollar plötsligt tanterna upp från fikat.
"-Åååh tittar ni på vampyrer, fy vad otäckt"
"-Jah det skulle jag aldrig våga titta på".
Hahah. Super kul. Kollade sen färdigt på filmen och när vi var framme tackade han oss alla för en trevlig resa. 
 

Kommentar:
#1: Lotta

Japp, Twilight bring everyone together!! ;o)

Svar: haha, ja det verkar så, rekommendera till syrien kanske. hmmm :)
Amanda Edvardsson

2012-08-04 @ 09:32:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: