iheard

2012-08-24
00:21:00

SHOPPING PÅ A6
Haft en helt underbar dag med mamma på A6. Var först nere på lite studievägledning idag på Komvux, tror dock varken jag eller Linda blev något klokare. Tittade in en sväng hos Camilla med som nu blivit biträdande rektor. Super kul att alla känner en så bra där nere.
Gjorde sedan ett spontan åk till Jönköping. Blev en super mysig dag på Espresso House, a6, IKEA och självklart som de äkta smålänningar vi är så blev det fika på super de luxe IKEA cafét. Japp nu låter jag som en snål bondmora men är helt ärlig när jag säger att IKEAcafét är underskattat, man får kaffe gratis och de har super goda bullar och smoothie. Amen!
Förresten helt övernöjd med mina inköp. Valde att köpa ett par nya löparskor igen eftersom jag får så sjukt ont i fötterna av mina Barefoot. Även helt överlycklig över mina nya sandaler. ååååh helt underbara! Perfekta till en mini semester eller nästa sommar ;)
 TRÄNINGSJACKA ADIDAS / LÖPARSKOR NIKE / INTERSPORT
STICKAD TRÖJA/TROSOR LINDEX / PANNBAND ÅHLENS / BOK AKADEMIBOKHANDELN
SANDALETTER NILSONS SHOES

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: