iheard

2012-08-14
00:34:12

REST IN PEACE AUGUST
För övrigt var ju Jenny hemma för några dagar sedan. Blev en härlig donken glass orgie med Lejla och självklart så fort vi ätit upp glassen (kan tillägga att klockan då är 23.30) säger Lejla...
"-Men jag hade ju tänkt göra aprikospaj".
Så qvinnan ställer sig och gör en paj med vaniljsås som vi avnjöt framåt småtimmarna.
Hände för övrigt en helt hysteriskt rolig grej!!!
Plötsligt när vi sitter och bäst äter våran glass så börjar Lejla panik avgrundsvrål jag ska dö skrika! Vi fattar ingenting och kvinnan bara fortsätter i panik och pekar underbordet. Av någon underlig anledning får vi för oss att någon ligger död under bordet och skriker lika mycket vi med. Tills Lejla klämmer ur sig. "-e e e en spindel!!!"
Vi brister ut i gapskratt och hoppas kaxigt ner från stolarna som vi nu står på. DÅ gör jag misstaget och tittar under bordet. Och denna livsfarliga enorma katastrofala spindel vässar huggtänderna och springer mot mig. Jag reagerar som alla super coola hjältar. Panik skriker och flyr in i vardagsrummet upp i soffan.
Cool Jenny suckar åt både mig och Lejla går fram tar upp spindeln och klämmer ihjäl den, efter lite extra påtryckningar av Lejla får hon klämma ihjäl den igen. Sådär. Rest in Peace August!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: