iheard

2012-08-29
23:00:28

KÖRKORT?
Måste säga det! Jag älskar mitt plugg! Så sjukt kul! Har så sjukt inspirerande klasskamrater som redan är jätte insatta i den här branschen så sitter halva lektionerna och gapar och förundras av dom. Älskar människor som är duktiga på det dom gör. Så galet kul att lyssna på dom och jag har turen att känna massa sådana!
Trodde verkligen inte det men har bestämt mig för att fortsätta den här kursen i två år nu.Så får resa vid sidan om och Oslo och Stockholm får bli till sommaren. Gissa vem som höll på att köra in i en bil idag förresten? Jo jag. Gissa vem som höll på att köra in i en bil igår? Jo min kära klasskamrat Elin. Blondes have more fun. Ögonfransarna blev fixade idag med hos min kära Diana. She's the best!



Kommentar:
#1: Syrran

Hej Hopp!
Vad roligt att du har bestämt dig för att fortsätta! Det måste kännas underbart att ha hittat nåt som du gillar och verkligen vill satsa på , Velfia!

Svar: haha. japp finally :P
Amanda Edvardsson

2012-08-30 @ 08:37:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: