iheard

2012-08-03
13:15:00

JAKES GAY TRAUMA
Just det, nu jah till historien hur det gick när vi skulle träffa Jake....
Som sagt Jake och min kommunikation var ingen höjdare under tisdagskvällen för Jake hade bara lånat en svensk telefon av sin kompis så vi fick höras genom honom. Men som sagt jag sa att vi skulle till Gayklubben. Gav Jake adressen och sa att vi ses där. Väl på plats till "Bögjävlarnas underklädesfest" så får mina vänner en chock när de hoppar ut taxin. FOLK ÄR JU TYP NAKNA!!! Japp det var dom, string, rumpor, korsetter. Jiiha! Tänkte jag, galet va flippat! De andra var lite mer osäkra, ställde oss dock i kön. Börjar snart inse att det är rätt smökafullt och det är en in och en ut som gäller så jag går efter mkt om och men med att lämna de nakna kropparna för Sky bar.
Ringer där emellan Jakes polare och säger att vi drar vidare, han vet dock inte var Jake har tagit vägen........
Vi går till Sky bar sitter där en stund, drar hem.... Får ett väldigt långt meddelande........
"I haveNever been so insulted in my life!!! Went to a fucking gay bar where you had to wear only your underwear! (I had rainbow underwear by accident, that was pretty funny though! Lol) at the address you gave me! " etc etc...
(sorry Jake, but this is so funny)
Sååå jag har alltså skickat stackars Aussie Jake som har total BÖGSKRÄCK TILL EN BÖGKLUBB där han måste gå runt i kallingar, och inte nog med det han har regnbågsfärgade så han blir inte lite tafsad på!!!! Hahahaha. Jag dööör!!!!
För övrigt har jag med tvingat Jake att äta sill, videon finns på facebook, man ska vara snäll mot sina gäster :D (kanske borde säga så alla vet, vi är fortfarande goda vänner)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: