iheard

2012-04-23
14:15:49

KOLIK?

Finns det någon snällare än Toby. Har haft en piss jobbig dag med barnen sen kl halv åtta i morse. Hugo har bara sovit en timma, gråtit hela dagen. Ikväll har han vaknat tre gånger sedan jag gick och la honom och innan dess gråtit oavbrutet i nära tre timmar. När jag sedan fick stora syrran i säng vaknade hon igen vid halv tio och stor grät av en mardröm.

Så när Toby kommer hem nu efter ett möte ser han på mig och konstaterar "-You never gonna have kids after you worked here Amanda, right?".  Så han ger mig ledigt på onsdag så jag kan sova så länge jag vill och sedan får jag börja en kvart tjugo minuter tidigare imorrn så jag pallar morgonpasset.

Super tacksam. Nu ska jag däremot däcka med en ny roastad toastm, juice, milky way och en bounty. Det där med att bli hälsosam börjar jag med när jag inte har hand om barn längre och kan vila ut. God natt!

Han för övrigt mellan de minuterna Hugo sov göra och slänga i mig en pizza á la tomatsås, oregano, mozzarella, paprika och champinjoner. mums!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: